Grohe Rainshower System prysznicowy

3 758 zł
Produkt dostępny u dostawcy
Wysyłamy: 2-4 tyg.
Koszt dostawy: 0 zł

Opis produktu

Luksusowa, dostosowana do indywidualnych potrzeb kąpiel pod prysznicem dzięki jednemu produktowi; wydaje się zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, ale dzięki systemowi prysznicowemu GROHE to jest dokładnie to, co dostajesz.
System Rainshower® łączy w sobie istotne elementy doskonałego prysznica oraz ma wiele innych korzyści zwiększających twój komfort i przyjemność.Dla maksymalnie przyjemnej kąpieli nasze najnowocześniejsze systemy zapewnią harmonię między duszą i ciałem dzięki łatwo regulowanym prysznicom bocznym - tak aby wszyscy członkowie rodziny mogli korzystać z tej innowacyjnej hydroterapii.

Opis produktu:
- termostat natynkowy z Aquadimmerem
- głowica termostatyczna
- prysznic górny z przegubem kulowym o kącie obrotu +-20 st
- poziome obrotowe ramię 39 cm
- prysznic ręczny z regulacją za pomocą przesuwnego uchwytu prysznicowego
- metalowy wąż prysznicowy 175 cm
- przystosowany do podgrzewaczy przepływowych o mocy min. 18 kW
- powłoka chromowana
- system przeciw osadom wapiennym

O producencie Grohe

Jakość, technologia, design i zrównoważony rozwój. Cztery wartości tej marki, które wyrażają wkład w tworzenie niezapomnianych wrażeń. Ustanowili niezwykle wysokie standardy, abyś czuł różnicę, za każdym razem, gdy korzystasz z baterii lub prysznica GROHE.

Warunki gwarancji Grohe

Okres gwarancji wynosi:

  • 5 lat od daty zakupu – dla produktów zakupionych w autoryzowanych punktach sprzedaży Grohe na terenie Polski.
  • Przy użytkowaniu produktów w zakładach produkcyjnych i obiektach użyteczności publicznej termin gwarancji również wynosi 5 lat, pod warunkiem dokonywania regularnych (przynajmniej raz w roku), udokumentowanych, przeglądów technicznych i konserwacji produktów przez osobę upoważnioną.
  • 2 lata od daty zakupu – dla części zamiennych.

Postępowanie reklamacyjne:

  • Kupujący jest zobowiązany zgłosić wykryte wady niezwłocznie po ich ujawnieniu, szczególnie w przypadku możliwości lub wystąpienia szkody, jednak nie później niż 2 m-ce od ich zauważenia, natomiast Gwarant ustosunkuje sie do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i dołoży starań do sprawnego i szybkiego usunięcia wady, gdy uzna, że reklamacja jest zasadna.
  • Reklamacje zgłasza kupujący uprawniony z dokumentu zakupu, np. na załączonym wzorze. Zgłoszone wady i uszkodzenia przyjmowane sa w formie pisemnej w punkcie w którym dokonano zakupu, który niezwłocznie powiadomi Gwaranta. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest okazanie gwarantowi dowodu zakupu wyrobu oraz przekazanie szczegółowego opisu wady.
  • Jeżeli wyrób jest zamontowany, to dodatkowo podpisania oświadczenia, że wyrób został zamontowany i użytkowany zgodnie z instrukcja.
  • Gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wyrobu wadliwego, lub wymiany wyrobu na wolny od wad, w terminie uzgodnionym z kupującym. Gwarant nie dokonuje zwrotu kosztów nie uzgodnionych z Gwarantem a poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania.
  • Przy wymianie wyrobu lub jego części elementy wymienione przechodzą na własność Gwaranta. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu usuwania wad wyrobu nie może przekroczyć wartości zakupu wyrobu.
  • Okres od daty zgłoszenia reklamacji – uznanej za zasadna – do daty jej usunięcia, przedłuża o ten czas termin upływu gwarancji.
  • Nabywca przed zgłoszeniem reklamacji zobowiązany jest sprawdzić czy wada nie jest wadą montażu, nieodpowiedniego przechowywania, użytkowania czy konserwacji wyrobu oraz udostępnić zareklamowany towar przedstawicielowi Gwaranta w terminie uzgodnionym, celem oględzin. W przypadku stwierdzenia braku zasadności reklamacji, Gwarant może dochodzić od Kupującego zwrotu kosztu dojazdu serwisu na miejsce rozpatrzenia reklamacji.

Rozstrzyganie sporów związanych z gwarancja na wyroby będzie się odbywać w oparciu o polskie przepisy prawne: kodeks cywilny w odniesieniu do osób prawnych oraz ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w odniesieniu do osób fizycznych.

Roszczenie z tytułu gwarancji wygasa, jeżeli naprawa została przeprowadzona przez osoby nieupoważnione lub zastosowano części innego producenta.

Informacje techniczne

Infolinia producenta:
801 88 7622

Lista serwisantów wraz z danymi kontaktowymi:
http://www.grohe.com/pl/18324/serwis-dla-ciebie/lista-serwisantow/

Katalogi produktów dostępne są pod adresem:
http://www.grohe.com/pl/6567/serwis-dla-ciebie/broszury/

Warunki gwarancji dostępne są pod adresem:
http://www.grohe.com/pl/26123/serwis-dla-ciebie/warunki-gwarancji/

Poznaj nasz zespół

Sylwia Hajduk
sp. ds. obsługi Klienta

+48 12 39 94 899
+48 12 31 24 100

s.hajduk@sanit-express.pl
Paweł Leń
sp. ds. obsługi Klienta

+48 12 39 94 901
+48 12 31 24 100

p.len@sanit-express.pl
więcej