Łazienki, Wyposażenie Łazienek, Armatura Łazienkowa

wysy�ka w 72h darmowa wysy�ka

1 336,00 PLN

Cena katalogowa: 1 336,00 PLN
(oszczędzasz 0,00 PLN)

zamów przez tel.: +(12) 31-24-100
lub mail: [email protected]

zapytaj o produkt

Radaway

Radaway Premium Plus:
Premium Plus A 1700 Kabina prysznicowa z drzwiami przesuwanymi - 90/90/170 cm Chrom Szkło przezroczyste Mocowanie lewe/prawe

Numer
30401-01-01N
Producent
Radaway
Seria
Premium Plus
Dostępność:
dostępny
Wysyłka:
72h
Koszt dostawy:
od 0,00PLN
Rodzaje i koszty dostawy »
  • Odbiór osobisty: 0,00 PLN
  • Kurier paleta: 99,00 PLN
Odbiór osobisty w 18 miastach: od 0,00zł
Izabela Grab
sp. ds. obsługi Klienta

+48 660 714 700
+48 12 31 24 100

[email protected]
Justyna Krok
sp. ds. obsługi Klienta

+48 604 614 016
+48 12 31 24 100

[email protected]

Szczegóły

Seria Premium Plus to seria kabin o klasycznej formie, posiadających funkcjonalne i estetyczne rozwiązania techniczne. W skład serii wchodza 4 typy kabin: półokrągła, półokrągła typu B, kwadratowa oraz asymetryczna kabina półokrągła. Dwuczęściowe drzwi przesuwne osadzone są na łożyskowanych, skrętnych rolkach, które zapewniają ich cichą i bezawaryjną pracę. Skrzydło drzwi można wypiąć, w celu wyczyszczenia kabiny. Profile przyściennne wykonane ze stopu aluminium odpornego na korozję, umożliwiają niwelację krzywizny ściany. Szczelność kabiny zapewniają wysokiej jakości uszczelki elastomerowe oraz listwa magnetyczna. Kabiny dostępne są z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego o grubości 5 mm pokrytego w powłoką Easy Clean w następujących rodzajach: przejrzystym, satinato, grafitowym, fabric, brązowym.

Numer
30401-01-01N
Producent
Radaway
Seria
Premium Plus
Rodzaj Drzwi
Drzwi suwane
Rodzaj zabudowy
Kabina narożna półokrągła
Wymiar:
90/90/170 cm
Kolor profili:
Chrom
Rodzaj szkła:
Szkło przezroczyste
Mocowanie:
Mocowanie lewe/prawe

Zobacz inne dostępne konfiguracje

OEM Wymiar Kolor profili Rodzaj szkła Mocowanie Cena
30411-01-01N 80/80/170 cm Chrom Szkło przezroczyste Mocowanie lewe/prawe 1 307,00 zł 1 307,00 zł zobacz
30411-01-08N 80/80/170 cm Chrom Brązowe Mocowanie lewe/prawe 1 345,00 zł 1 345,00 zł zobacz
30411-01-05N 80/80/170 cm Chrom Grafitowe Mocowanie lewe/prawe 1 345,00 zł 1 345,00 zł zobacz
30411-01-06N 80/80/170 cm Chrom Fabric Mocowanie lewe/prawe 1 345,00 zł 1 345,00 zł zobacz
30411-01-02N 80/80/170 cm Chrom Satinato Mocowanie lewe/prawe 13 045,00 zł 13 045,00 zł zobacz
30401-01-01N 90/90/170 cm Chrom Szkło przezroczyste Mocowanie lewe/prawe 1 336,00 zł 1 336,00 zł zobacz
30401-01-08N 90/90/170 cm Chrom Brązowe Mocowanie lewe/prawe 1 373,00 zł 1 373,00 zł zobacz
30401-01-05N 90/90/170 cm Chrom Grafitowe Mocowanie lewe/prawe 1 373,00 zł 1 373,00 zł zobacz
30401-01-06N 90/90/170 cm Chrom Fabric Mocowanie lewe/prawe 1 373,00 zł 1 373,00 zł zobacz
30401-01-02N 90/90/170 cm Chrom Satinato Mocowanie lewe/prawe 1 373,00 zł 1 373,00 zł zobacz

Warunki gwarancji

1. Firma Radaway Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Góreckiej 104 udziela 24 miesięcznej gwarancji na kabiny prysznicowe oraz zapewnia serwis pogwarancyjny.
2. Kabiny przeznaczone są do montowania na brodzikach lub bezpośrednio na podłodze ( z wyjątkiem kabin z serii Torrenta, które przeznaczone są do montażu wyłącznie na brodzikach).
3. Wymiary kabin dostosowane są do standardowych wymiarów brodzików.
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
b) części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
c) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem, regulacją produktu,
d) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. Udzielamy gwarancji, o której mowa w pkt.1 pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
6. Przed montażem prosimy sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub składowania. Należy starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło lub tworzywo sztuczne). Drobne rysy na profilach można przemyć acetonem lub zmywaczem do paznokci na bazie acetonu. Większe uszkodzenia należy reklamować.
7. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu nie kompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa ( nie dotyczy wad ukrytych).
8. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu ( z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu.
9. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
10. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 21dni od daty zgłoszenia reklamacji.
11. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji i zakupionego towaru.
12. Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 napraw (potwierdzonych kuponem gwarancyjnym) tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
13. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady, w każdym przypadku Klient zobowiązany jest zaprzestać użytkowania kabiny natychmiast po ujawnieniu wady, w innym wypadku utraci gwarancję
14. Firma Radaway Sp. z o.o. nie zwraca kosztów związanych z uszkodzeniem glazury w przypadku jej uszkodzenia w sytuacji konieczności demontażu kabiny.
15. Kabina nie jest przeznaczona do użytku masowego.
16. Wyposażenie kabiny może być wykorzystane tylko do opisanych celów, np. nie można wymontować elementów składowych i wykorzystać ich do innych urządzeń, w takich przypadkach wygasa roszczenie z tytułu gwarancji.
17. Firma Radaway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za bezpośrednie i pośrednie szkody spowodowane przez kabinę.
18. Niedopełnienie warunków zawartych w instrukcji montażu powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.
19. Nieuzasadnione powiadomienia i przyjazdy serwisu będą podstawą do obciążenia Klienta kosztami dojazdu i naprawy.
20. Firma Radaway Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w oferowanym produkcie bez wcześniejszego poinformowania klientów, nie obniżając jednocześnie jakości wyrobu.
21. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
22. Reklamację produktów zakupionych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możecie Państwo zgłosić w punkcie zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta pod adresem mailowym [email protected] .