Na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie dostają Państwo gwarancję producenta. Reklamacje uwzględniane są na podstawie uzupełnionej karty gwarancyjnej. Na Państwa życzenie wypełniamy karty gwarancyjne i natychmiastowo je odsyłamy. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem [email protected], lub bezpośrednio na adres: [email protected]

Zgodnie z polskim prawem, w  razie braku kraty gwarancyjnej, podstawą uwzględnienia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu, czyli faktury VAT.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, dotyczące procesu składania reklamacji, prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] .

Reklamacje:

Aby ułatwić Państwu proces reklamacji, oddajemy do Państwa dyspozycji przeszkolonych w tej kwestii pracowników. W razie konieczności zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt z nimi pod adresem mailowym [email protected].

Aby ułatwić naszym pracownikom rozpatrzenie Państwa reklamacji i skrócić proces jej zgłaszania, prosimy o zawarcie w mailu reklamacyjnym następujących danych:

w przypadku towarów uszkodzonych w trakcie transportu za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  • protokołu szkody, spisanego w obecności kuriera
  • zdjęcia uszkodzonego towaru oraz jego opakowania
  • numeru zamówienia lub numeru faktury oraz imienia i nazwiska osoby, na którą dokumenty zostały wystawione
  • numeru katalogowego uszkodzonego produktu
  • zwięzłego opisu uszkodzenia

w przypadku reklamacji towarów wadliwych, niekompletnych, niedziałających lub działających nieprawidłowo:

  • protokołu reklamacyjnego
  • opisu usterki
  • informacji o czasie stwierdzenia niekompletności/wadliwości/nieprawidłowego działania
  • zdjęcia wybrakowanego lub wadliwego towaru
  • numeru zamówienia lub numeru faktury VAT oraz imienia i nazwiska osoby, na którą dokumenty zostały wystawione
  • numeru katalogowego produktu

w przypadku rozbieżności zamówienia z dokumentem dostawy:

Reklamacje dotyczące rozbieżności zamówienia z dokumentem dostawy muszą zostać zgłoszone maksymalnie w ciągu 24 godzin od dostawy poprzez wysłanie protokołu reklamacyjnego do siedziby firmy. Po upływie tego czasu reklamacje nie będą uwzględniane.

w przypadku reklamacji naszego transportu:

Podstawą reklamacji jest adnotacja na dokumencie WZ, która powinna zostać przekazana naszemu kierowcy.

Właścicielem marki Sanit-Express™ jest Grupa STTM Sp z o.o. z siedzibą ul. Zakopiańska 58 , 30-418 Kraków, Polska . Wpisana do rejestru przedsiębiorcow Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakówa Śródmieś›cia, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000357346, NIP: 683-20-52-364, REGON: 121256770 Kapitał zakładowy: 504 000zł.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki oraz akceptację Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu Sanit-Express™

2015 © Sanit-Express™